Friday, June 5, 2009

SuJuD


Tika malam hening
aku datang kepada Mu
Ya Allah...

Memohon sesuatu daripada Mu
Memohon RedohMu
Memohon KeampunanMu..
Moga aku di terima sebagai hambamu..



Di sujudku yang terakhir..
Ya Allah aku mengharapkan
Pengampunan atas dosa-dosa ku
Yang terdahulu,sekarang dan yang akan datang..



Di sujudku yang terakhir
Ya Allah aku merintih
Semoga Hati yang keras ini
dilembutkan selembutnya
untuk menerima hidayat Mu



Di sujudku yang terakhir
Ya Allah aku menagih
akan cintaMu...cinta orang yang mencintaiMu
Agar aku kekal dalam jalan dakwah Mu..



Di sujudku yang terakhir
Ya Allah aku meminta
Akan syurgaMu....
Adakah Ya Allah aku layak
untuk syurgaMu...
Moga aku tergolong dalam hambamu
yang engkau terima..
Kerana aku tidak sanggup
ke nerakaMu..



Di sujudku yang terakhir
Ya Allah aku mohon keberkatan hidup
di dunia hinggalah ke akhirat...



Ya ALLAH terimalah aku
Ya Rahman terimalah aku.....
Tunjukkan aku jalan lurus.






No comments:

Post a Comment